معرفی مینی کیس نسل 7

۱۲ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

مینی کیس نسل 7 استوک HP EliteDesk 800 G3 به دلیل ابعاد کوچک یکی از قوی ترین سیستم های خانگی و اداری است. مینی کیس کارکرده HP EliteDesk 800 G3 با پردازنده نسل هفتم i7 اینتل که دارای چهار هسته و هشت مگابایت حافظه کش است، به خوبی از پس نرم افزارهای دسکتاپ و ذخیره سازی بر می آید.

این مینی کیس یکی از پرفروش ترین کیس در بازار ایران می باشد. این کیس علاوه بر داشتن 6 پورت USB 3 و یک پورت USB-c برای شارژ دستگاه های شما، دارای دو پورت نمایشگر برای خروجی تصویر می باشد. میکروفون و پورت های ورودی و خروجی صدا در پشت و جلوی کیس قرار دارند.

حافظه رم داخلی این مینی کیس استوک پرفروش 8 گیگابایت از نوع DDR4 است. میزان فضای ذخیره سازی این کیس ارزان قیمت 500 گیگابایت از نوع HDD می باشد.

استفاده از کیس های بزرگ می تواند شامل مسائلی مانند قرار دادن فضا و هزینه بالا باشد. این محفظه های بزرگ را می توان با کیس های کوچک با قدرت و کارایی بالا جایگزین کرد که کارایی بسیار بالایی را برای کاربر ایجاد می کند.

مینی کیس استوک  HP 600 G3 یکی از قدرتمندترین سیستم های خانگی و اداری به حساب می آید که امروزه به دلیل سبک زندگی مینی کیس در تمامی محیط های آموزشی و اداری و ... می باشد. تعداد آنها روز به روز در حال افزایش است. مینی کیس دست دوم HP 600 G3 با پردازنده نسل هفتم اینتل که دارای چهار هسته و شش مگابایت حافظه کش است به خوبی از پس نرم افزارها و برنامه های روزانه بر می آید.

این مینی کیس یکی از پرفروش ترین کیس های بازار اروپا است. این مینی کیس علاوه بر داشتن 6 پورت USB 3 و چهار پورت USB 2 از USB Type-C نیز بهره می برد. دو پورت DisplayPort و همچنین یک شبکه LAN و سایر پورت ها این مینی باکس را از همه لحاظ تکمیل می کنند.

برای مشاهده انواع دیگر کیس استوک در فروشگاه نور استوک و همینطور مشاهده کیس استوک i5 اینجا را کلیک کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.